środa, 16 stycznia 2013

XIII

Podkład.

Tygodnie mijały.Bartek szukał , dzwonił , pisał e-mail`e , sms i nic.Doskonale wiedział , że Majka wie gdzie jest Betka . Już wiele razy próbował przekonać ją , żeby mu powiedziała lecz ona trzymała się swojego zdania że jak Betka będzie gotowa , to sama z nim porozmawia . Ale ile on miał na to czekac ? Z tesknoty za Czykoń staczał się towarzysko i zawodowo . Co z tego że razem z reprezentacją obronili złoto Ligi Światowej ? Wszyscy zauważyli że to już nie jest ten sam Bartek co 6 miesiecy temu , równoczesnie wszyscy wiedzieli że tu pomóc może jedynie Betka ..

w tym samym czasie . Włochy , Lipiec 2013

 Betka nadal nie mogła się pozbierać po zajściu w Spale. Wiedziała ile kosztuje Kube to , żeby nie powiedzieć Bartkowi prawdy . Jednak wiedziała że musi sie zebrać i skończyć studia. Skończyła skrócone studia fizjoterapii we Włoszech (*) . Ciąża rozwijała się prawidłowo .Termin był na 1 października . Kuba z Agnieszką wyjechali do Polski na zgrupowanie do ME , więc Czykoń siedziała  sama w mieszkaniu Jaroszów i oglądała zdjęcia z ich ślubu.

-kogo niesie  ? - zapytała sama siebie ,lecz nigdy nawet by nie pomyślała że ta  "osoba " stanie własnie pod jej drzwiami.
- a ty co tu robisz ? - zdziwiła się.
- możemy pogadać ?
- a mamy o czym ?
-Bernadetta ja wiem co Ci , co Wam zrobiłam.Chce to wyjaśnić ,dlatego tu przyleciałam . Mogę wejść ?
-Wchodź. Usiądź w salonie . Chcesz coś do picia ?
- Nie dzięki . Nie chce Ci sprawiać kłopotu , chce po prostu coś wyjaśnić . Bo mimo wszystko , ja tez mam uczucia i juz nie mogę patrzeć jaką krzywdę wam zrobiłam.Który miesiąc ?
-szósty .Nadal nie rozumiem ci chcesz mi wyjaśniać .
-Proszę wysłuchaj mnie  i w miare możliwości nie przerywaj.Wtedy , w Spale to była tylko moja wina i inicjatywa.To nawet nie trwało 30 sek. Kojarzysz Krzyśka , prawda ? - Czykoń przytaknęła. - to właśnie ja jestem ta jego dziewczyną . Po tym jak Bartek ze mną zerwał . Chciałam się na nim zemścić .Widząc że zakochał się w Tobie , że Cie kocha postanowiłam zniszczyć wam życie. Krzysiek próbował Cie poderawać i zaciągnąć do łózka , jednak Ty sie nie dałaś .Pokazałaś że jesteś wierna tylko Bartkowi. Wkurzyłam sie i spróbowałam zaatakować jego . Po tym jak odrzucał moje polaczenia , nie odpisywał na sms i e-maile postanowiłam go zaskoczyć. Wracał wtedy od fizjoterapeuty a ja na niego poprostu naskoczyłam.Nawet nie przypuszczałam ze tam będziesz.Jak zobaczył ze to widziałaś,pobiegł od razu za Tobą. Wiesz , widząc twoje oczy , tą pustkę w nich pierwszy raz pomyślałam że zrobiłam źle lecz szybko odzruciłam od siebie te myśli . Lecz widząc jak Bartek płacze po każdym meczu widząc jak inni siatkarze są szczęśliwi ze swoimi partnerkami juz nie mogłam . Dalej tak nie chciałam
- I co teraz nagle naszła Cie skrucha ? teraz ?! kobieto !  zniszczyłaś mnie , jego .Ty zniszczyłaś NAS ! Ja mu chciałam wtedy powiedzieć o dziecku !
- Wiem że was znisczyłam ale żałuję ! Ty musisz z nim porozmawiac ! Kobieto On Cię kocha rozumiesz ?! bez Ciebie stacza się na dno !
-jak to stacza się ?
-Co Ty gazet nie czytasz ? internetu nie masz ? ale dobrze powiedział to co chciałam . Mam nadzieje że mu przebaczysz bo tak naprawdę On nic nie zrobił . Nie zasłużył na porzucenie. Trzymaj się mam nadzieję że z dzieckiem będzie wszystko Ok. Żegnaj.
-Kaśka , czekaj !
-tak ?
-mimo wszystko dziekuje .
Dziewczyna nic nie powiedziała . Posłała jej tylko uśmiech i znikła tak jak obiecała.Całą noc myślała co ma zrobić.Postanowiła że zadzwoni do Majki i zarezerwowała bilet do kraju.
-halo ?
-buon giorno come stai ? **
-I'm sorry I do not speak Italian . who says ?***
-No pięknie Majka , własnej przyjaciółki nie poznajesz - dziewczyna wybuchła smiechem.
- BETKA ?! TO NAPRAWDĘ TY ?!
-tez cieszę że Cię słyszę ale lepiej będzie jak Cie zobacze.To jak , przyjedziesz po mnie jutro około 13 na lotnisko ?
-COOOO ?! Ty wracasz ?!
-no brawo za inteligencję -zaśmiała się . - jakbym nie wracała to bym Cie nie informowała.
-nawet nie wiesz jak sie cieszę.
- wiesz Kaśka tu była.Wszystko mi wytłumaczyła.
-Kto u Ciebie był ?
-no Kaśka i wiesz co ? ja muszę wszystko naprawić.



Brawo SKRA !
Brawo ZAKSA!
Powodzenia i dzieki za walkę SOVIA !


* przyspieszone studia to wymysł mojej wyobraźni .
** Dzień dobry co slychać ?
*** Przepraszam nie mówie po włosku. któ mówi ?





1 komentarz: